You've got that one thing ♥

Var egentligen inte alls peppad på att vara med på hoppträningen idag, men blev övertalad av Amanda och mamma haha! Anledningen till att jag inte ville vara med var för att det somsagt sitter i mitt huvud att hon kommer att stanna på varje hinder, men sen vet jag ju att Camilla (tränaren) är bra och att hon kan hjälpa mig! 
 
Hoppade inte så högt idag, ville bara få över henne över hinderna och se till att det är jag som bestämmer och inte Whisse, och det gick super :D Nu vet jag hur jag hur jag ska göra för att få henne att lyssna på mig, och det känns jättebra! Nu är vi på rätt väg i alla fall, och det känns jättebra ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0