1 Oktober 2012

Hej! Allt bra med er? Med mig är det toppen! Har precis kollat på X Factor med mamma och pappa, verkligen älskar det programmet :D En av mina favoriter är Awa, hon är så söt och duktig!
 
Annars då. Jo, gick i skolan 8-15 och sen gick jag direkt ut i stallet när jag kom hem. Red ut en runda tillsammans med Amanda och mamma nu ikväll, mys. Imorgon rider jag, Amanda och Nathalie ner till ÖRS och rider där, sen på onsdag är det hoppträning! :D På söndag ska jag även vara med på en pay&jump med Whisse i Kullabygden. Har dock inte bestämt mig för vilken höjd jag ska hoppa än haha! 
 
Ska sova nu, lovar att fota nya bilder som jag kan bjuda på här! Blir så himla tråkigt utan det. Godnatt ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0