Presentation

Tänkte göra en ny presentation till er nya läsare!

Mitt namn är Therese Bengtsson och är en tjej på 14 år, bor i Skåne på en liten hästgård och har ett stort intresse av hästar och fotografering. Min häst heter Whispering och är ett varmblod (säg vad ni vill om det) - sto - född 2004, 155cm hög och är världens bästa häst ♥ Min kamera jag använder mig utav är en Nikon D60 med tre olika objektiv, ett telezoom objektiv (70-300mm), ett macroobjektiv (40mm) och standardobjektivet (18-55mm) :)
 
Denna bloggen kommer både handla om mig och min hästs resa tillsammans och om mitt vardagsliv eller vad man ska säga :) Den kommer inte bara handla om hästar om jag säger så ;)
 
Mer info kommer efterhand, puss ♥
 
Follow on Bloglovin
Följ min blogg här! :D
 


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0