Whispering 10/9

Red till stubbåkern jag egentligen skulle rida på i förrgår, men som då var alldeles för blöt. Men idag var det superunderlag :D Det tar max 5 minuter att skritta dit, så jag började trava så smått när vi kom fram, men det ville inte Whisse, utan hon satte fart i galopp och vi rejsade längs med hela åkern. Så himla härligt! :D Det är det bästa som finns, helt seriöst! Om ni inte har gjort det, GÖR DET!

Iallafall, sen försökte jag trava med henne men det hade inte Whisse några planer på alls, utan när jag rörde henne minsta lilla med skänkeln så satte hon fart i galopp. Och jag bara, OKEJ. Mig gör det inget ;) Så det blev en massa galopp idag, men det är ju bra träning också :)

Såå himla kul hade vi, och jag önskar att mamma var med och fotade för det hade blivit såå härliga bilder. Men icke, men det är ju känslar som räknas, ellerhur? ;)♥
Finaste ♥

Denna streckan galopperade vi MÅNGA gånger, haha :D

Där den röda cirkeln är bor vi ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0