Utvärdering Pay & Ride Viarp 25/9

Här kommer en kortfattad utvärdering om dagens tävling ;)

90cm: Snäv sväng till första hindret, men det klarade vi bra :) Vägen mot 2an blev lite knas då hon bajsade samtidigt som hon galopperade, så hon travade på andra hindret, menmen :p Avhoppningen till 3an blev också knas då vi missuppfattade varandra lite, haha. Ni ser på filmen hur fail det ser ut :p Men vi kom över det utan att riva iallafall ;) Jag struntade i att göra en volt innan 4an så jag kom på det direkt och det gick super ;) Resten av banan gick galant, och vi blev felfria! :D Duktiga häst!♥

1m: Rev andra hindret, och kom lite fel på något hinder och jag tappade ena stigbygeln efter ett hinder, haha. Men annars gick det superbra tyckte jag ;) Vi båda var trötta (mest jag) då det var sjukt varmt i ridhuset. Så jag orkade inte hålla om henne tillräckligt därav dem konstiga sprången. Men somsagt, annars gick det jättebra! :D♥
En rosett ''fick'' vi allt :D


I love you ♥



Kommentarer
Postat av: Petra

Gullig häst du verkar ha som hoppar oavsett hur han kommer mot ett hinder :) Jätte fina!

2011-09-26 @ 00:00:19
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0