Utvärdering Pay & Ride Rydebäck 4/9

Hon kändes lite stel på framridningen, men på framhoppningen kändes hon super! :) Dock var det dåligt underlag, så vi halkade till lite emellanåt, men det gick bra. Det var bara jag som skulle hoppa 90cm och 1m, så jag var sist in på banan. Vilken var rätt skönt ;)

90cm: Fick några stopp på ett hinder hon tyckte var JÄTTELÄSKIGT! Men annars gick det jättebra! Vi hoppade även kombination som gick hur bra somhelst, och det har vi knappt tränat på alls. Bara någon enstaka gång men det var jättelängesen. Så duktig är hon! :D

1m: Här kändes hon jättefin och vi blev felfria! :D Jag är så jävla nöjd över henne! Går in och hoppar en bana med cepesvängar, grindar, färgglada hinder och kombination felfritt?! Jag älskar dig Whissan! ♥♥♥

Här kommer lite bilder + videon!

Här fixas det ;)


Så himla sööt!



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0