Hej på er! Idag har jag, mamma och mormor ...

Hej på er! Idag har jag, mamma och mormor varit på Väla, därav den dåliga uppdateringen :/ Iallafall så tog jag ett till hål i ena örat, skitsnyggt! Ni ser på bilden hur det blev :) Det öronhänget jag har i sitta i några veckor innan jag kan byta, tyvärr. Menmen :p När vi kom hem från Väla så bytade jag om till ridkläder och gick ut i stallet och gjorde v Whissan. Sen satt jag upp i paddocken och red igenom henne lite inför imorgon, då jag ska på Pay & Ride i Viarp :) Ska hoppa 90cm och 1m, inomhus ;) Just nu är jag och familjen hos mormor och morfar och firar morfar :) Har precis ätit god mat och nu väntar jag på att dem andra ska äta upp ^^ Vi hörs sen, puss!<3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0