Fullt upp = Dålig uppdatering

Har inte haft tillgång till någon dator heller och det går inte från mobilen (?), så har inte kunnat uppdatera här :( Men nu så!! :D Vi tar det från början:

Lördag: Typ klockan elva hämtade vi upp Amanda och hennes mamma och sen körde vi till Rycketofta :) Affären heter HEP (Helsingborg Equestrian & Pet) och det är typ den ända hästsportsaffären i Skåne som har märkesgrejer ^^ Jag skulle egentligen inte köpa något, utan hängde mest på för att Amanda skulle dit, och att det alltid är kul att titta förstås, haha! Hon skulle titta på kavaj, och när hon visade mig vilken hon ville köpa, så dog jag lite typ. Såå hiiiimla snyyyyyggg!! Vi provade varsen, och dem satt verkligen som en smäck och dem var jättesköna! Amanda beställde en, så jag ville ju såklart också göra det. Gjorde valpögon till mamma och förklarade att det var den ända kavajen jag ville ha, och att den var jätteskön och smidig. Så vi betsällde en till mig med :D Sen köpte vi en tävlingstopp att ha under + rosa tävlingsstrumpor :) Tack mamma! ♥♥ Skriver mer om det i ett annat inlägg ;) Sen körde vi vidare till Burger King och käkade, sen körde vi hem och jag packade eftersom jag skulle sova över hos Amanda, sen till ÖRS igen och va med henne :) Hon red 2 hästar, och sen skrittade vi ut med hennes och Erikas ponny barbacka :D Tack för dagen Amanda!
Vi utanför mormor och morfar :)

Söndag: Ponnyallsvenskan i Åstorp, och Amanda, Erika m.fl. skulle vara med :D Så vi åkte dit vid halv nio, och sen var det dags för tävling! ÖRS kom 5:a utav 13 lag. Skitbra ju! Dock lite surt att ''värsta'' motståndarlaget vann och att dem kom första utanför placering :(
Bild från första deltävlingen som var på Åsbo RK :)



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0