Jag är GLAAAD

Nu har vi äntligen fått reda på Whisperings bakgrund!!!

Allt började igår, när en tjej mejlade mig angående Whisse. Direkt när jag såg mejlet, visade jag det för mamma och hon hjälpte mig sedan att svara. Vi började med att fråga hur gammal Whisse var när hon hade henne, för hon är ju bara 8 år nu. Då svarade hon idag att hon var ca.3 år när hon ägde henne. Sen frågade vi massa annat också. Sen under tiden vi väntade på svar så kollade jag runder lite på youtube om där fanns några videoklipp på Whisse som någon annan ägare lagt ut. Och det fanns det! Först var vi inte säkra på om det var hon, men det var en travare och den hette Whispering. Sen kom Whisses mamma och pappas namn upp, och då visste vi ju att det var rätt!
Så nu väntar vi på att hon ska ringa så att vi kan prata lite mer om henne.
ÄNTLIGEN! :D
Whissan för ca. 2-3 år sedan.

Här fattade vi att det var Whissan :D

Kommentarer
Postat av: jacqueline

såg filmen.

Kännde knappt igen henne, hon är så fin nu :) Bra jobbat :D

2011-05-04 @ 22:17:29
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0