Whispering 19/3

Red ut på en galen häst idag, hehe. Mamma hade ridit ut på Hjalle en timme tidigare jag red ut, så jag mötte dem när dem var påväg hem. Och då blev Whisse helt stissig och hoppade runder och hade sig, travade på snedden och backade ut i den leriga åkern. Och jag skulle försöka få stopp på henne så att jag kunde sitta av, för annars hade jag alldeles säkert åkt i backen :p Men hon ville inte stå still, så det slutade med att jag blev riktigt irriterad på henne, och inte förrens då fattade hon att hon skulle stå still.
Vårkänslor eller vad?!

Bushäst ♥

Kommentarer
Postat av: linda

Vad söt! :D

2011-03-20 @ 11:05:53
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0