Whispering 13/3 - träningstävling!

Det gick jättebra på tävlingen idag! Första rundan på 50/60cm fick vi ett fel i då hon inte ville hoppa andra hindret, hon galopperade vid sidan om istället, trams.. :p Efter den rundan så hoppade jag en runda till på samma höjd efter att Wilma hoppat Dessie :) Skulle egentligen hoppa en runda på 70/80cm efter den rundan, men jag tyckte det kändes bättre med samma höjd en gång till ;) Och det gick mycket bättre den rundan, inget stopp eller så. Så det blev en rosett ändå :) Men det är ju fortfarande massor av grejer vi måste träna på ;) Men jag är jättenöjd! :D:D♥♥
Nöjda och glada :D

<3

I will always love you honey <3



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0