Svar på frågestunden!

Postat av Wilma :)
Vad längtar du mest till på sommaren?

Svar: Jag längtar mest till att kunna rida ut mysiga rundor med hästarna i bara t-shirt, och bara leva livet. Och vara med kompisar och framförallt till att vara med dig såklart, dag in och dag ut ♥♥

Postat av Jennie Kristensson :)
1. Vilken häst har satt störst spår i ditt hjärta? 
2. Vilken är din favorithäst utom dina egna?
3. Vilken person skulle du vilja vara för en dag?

Svar: 1. Såklart har alla mina hästar och andra sjur satt sig i mitt hjärta, men den som betyder mest är Dessie. ♥ Hon är min första ponny och hon betyder sjukt mycket för mig, min lilla plutt. Hon har funnits hos mig i 6 år hitintills tror jag det är nu och jag ångrar inte en sekund att vi köpte henne, hon är verkligen bäst ♥
2. Oj vad svår fråga. Har ju inte ridit så många andra hästar förutom dem på ridskolan nu. Så jag vet faktiskt inte, haha xd
3. Jag skulle nog vilja vara någon känd person. Antingen någon av dressyrmupparna eller typ Helena Lundbäck :)

Postat av Nathalie :)
1. Vem är din största idol ryttare?
2. Vilka bloggar följer du? :)

3. Hur många bloggar har du haft? :)


Svar: 1. Min största idolryttare är Helena Lundbäck för att hon rider sjukt bra och är en väldigt skön person :)
2. Jag tänkte göra ett inlägg om det faktiskt, så titta in snart igen!
3. Jadu, det var en bra fråga. Vissa har jag fortfaranda kvar fast att jag inte använder dem. Min förra heter http://theresebengtssons.blogg.se, min förrförra som jag hade med Wilma heter http://ponnyriders.blogg.se :), och min förrförrförra kommer jag inte ihåg namnet på, men ja. Har haft rätt många bloggar ;)

Postat av Anna :)
Vilket är ditt mål inom ridningen?<3

Svar: Mitt mål inom ridningen med Whissan har jag tagit upp i ett tidigare inlägg, klicka här för att komma dit ;)

Postat av Sophia :)
1. Vad skulle du göra om du fick tävla i os ?
2. Om du fick 1000 kr. vad skulle du göra för pengarna ?
3. Om du fick välja ett djur i hela världen , vilket skulle det vara ?
4. Vilken är din favorit häst ras ?

Svar: 1. Jag skulle nog velat tävla i hoppning, om det var så du menade :p
2. Jag skulle antingen köpt någon hästgrej eller sparat till något dyrare :)
3. Hästar såklart.
4. Min favorithästras är nog Welsh eller Arab, för dem är så himla fina!

Tack för alla frågorna :)


 


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0