Ina gästbloggar!

Hejsan, jag heter Ina Ögren och det är jag som vann tävlingen! Jag är fjorton år och bor en bit utanför Helsingborg i Skåne. Självklart rider jag, det gör väl ni också? Egen ponny, det har jag också. Han heter Freddy och är 18 år. Världens finaste, det är vad han är! Han är grym på hoppning, tävlat 120-banor med sin förra ägare... Han är grym på dressyr också, men han tycker inte det är så kul. Han så personlig och rolig, och fastän jag bara har haft honom i tre månader är vi världens bästa vänner!
I början gick det väldigt bra, vi fann varandra direkt. Men sedan vet jag inte vad som hände, det gick i alla fall inte bra längre. Säkert en hel månad tog det innan vi fann varandra igen, han och jag.
Nu går det väldigt bra igen, jag har verkligen knäckt "Freddy-koden", nu är vi ett igen! Tyvärr har vi nu stött på problem från annat håll, Freddy har blivit halt. Problemen blev orsakade av sadlen vi fick med honom som den gamla ägaren inte använt på länge. Så nu har han fått muskelspänningar.
Jag och min kompis Sandra driver en blogg (infoga länk på blogg ponnyskruttarna.wordpress.com) ihop där vi skriver om våra ponnys, men också lite andra grejer. Där kan ni även läsa mer om hältan ifall ni vill, för det skrev jag inte så mycket om här. Bjuder nu på ett par bilder på mig och Freddy!
(Infoga bilderna.)
Japp då tackar jag er för att ni ville läsa och Therese för att hon lät mig gästblogga och ber om förlåtelse för ett dåligt inlägg... Hoppas ni kollar bloggen! // Ina
''Hejsan, jag heter Ina Ögren och det är jag som vann tävlingen! Jag är fjorton år och bor en bit utanför Helsingborg i Skåne. Självklart rider jag, det gör väl ni också? Egen ponny, det har jag också. Han heter Freddy och är 18 år. Världens finaste, det är vad han är! Han är grym på hoppning, tävlat 120-banor med sin förra ägare... Han är grym på dressyr också, men han tycker inte det är så kul. Han så personlig och rolig, och fastän jag bara har haft honom i tre månader är vi världens bästa vänner!

I början gick det väldigt bra, vi fann varandra direkt. Men sedan vet jag inte vad som hände, det gick i alla fall inte bra längre. Säkert en hel månad tog det innan vi fann varandra igen, han och jag.

Nu går det väldigt bra igen, jag har verkligen knäckt "Freddy-koden", nu är vi ett igen! Tyvärr har vi nu stött på problem från annat håll, Freddy har blivit halt. Problemen blev orsakade av sadlen vi fick med honom som den gamla ägaren inte använt på länge. Så nu har han fått muskelspänningar.

Jag och min kompis Sandra driver en blogg ihop där vi skriver om våra ponnys, men också lite andra grejer. Där kan ni även läsa mer om hältan ifall ni vill, för det skrev jag inte så mycket om här. Bjuder nu på ett par bilder på mig och Freddy!







Japp då tackar jag er för att ni ville läsa och Therese för att hon lät mig gästblogga och ber om förlåtelse för ett dåligt inlägg... Hoppas ni kollar bloggen! // Ina''

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0