Whispering 23/1

Idag så hoppade jag lite med Whissan. Det gick väl inte jättebra om man säger så. Hon hoppade finfint och så, men efter hinderna så drar hon ner huvet och bara galopperar på. Och det tycker jag är obehagligt. Känns som att hon ska gå omkull närsomhelst. Och jag blir lätt sur och arg när det inte går som jag vill, så ja. Jag blev lite sur idag. Men sen får jag dåligt samvete och tänker att jag inte haft henne så länge, hon är 6 år och en föredetta travare. Så från och med nu så ska jag påminna mig själv varje gång med demhär sakerna.
Fick även ett jättebra tips från Linda, som sa att det är bra träning att galoppera över ett hinder och sen göra halt efter. Så det ska jag träna på nästa gång. Tack för tipset!

Slår vad om att hon kommer vara superfin imorgon. Ibland när det går dåligt för oss, så brukar det alltid gå bättre dagen efter. ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0