Whispering 22/1

Ja, nu kommer vi till det roliga jag skulle berätta.

Jag och mamma bestämde oss för att rida på åkern då det är så halt på vägarna. Så vi skrittade först runt hela åkern somvanligt, och sen började vi trava lite smått. Galopperade även en liten sträcka, inklusive lite dampryck och sånt, haha :) Sen när vi travade bredvid varandra så snubblade Hjalle till lite, så Whisse blev ''rädd'' och flög i luften när jag inte var beredd, så jag flög av. Haha, men jag bara sätt där på marken och skrattade :D Jag landade på sidan och iom att jag hade västen på så skadade jag inte mig. Men lite chockad blir man, hehe.
Det roliga var att när Whisse fick ett litet dampryck innan avtrillningen så sa jag till mamma att jag på ett sätt ville trilla av för att typ se hur det kändes. Kanske låter lite konstigt, men jag är ju konstig. Haha.
Så bara för det så trillade jag av. Lite läskigt faktiskt :p

Första avtrillningen på Whissan avklarad!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gillar ditt sätt att skriva:)

2011-01-22 @ 20:38:46
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0