Bloggar jag följer

Jag tänkte göra en lista på 5 av dem bloggarna jag läser. Skriva varför jag läser dem och så..
Jag följer rätt många bloggar, 17 stycken sammanlagt faktiskt. Så jag kommer välja ut 5 av dem.
Detta är då min bästis (Wilma Järlmo's) blogg.
Hon skriver om sin foderponny Dessie och om sin vardag.  Dessie är då min ponny som hon har på foder och dem två passar jättebra tillsammans :) Jag följer hennes blogg för att jag tycker den är intressant att läsa, bra bilder och hon uppdaterar bra! Dock är hon i Thailand nu, så då skriver hon inte. Men om ni nu väljer att följa hennes blogg så lovar jag att hon kommer att uppdatera mycket när hon har kommit tillbaka från resan.♥ Ta en titt :D
Sen har vi Johanna Grant.
Jag följer henne för att hon skriver också om intressanta grejer, bra bilder och bra uppdatering! Hennes blogg började jag följa för, kanske några månader sedan då jag hittade den via bilddagboken. Så jag har följt henne ett bra tag. För er som är intresserade av hästar så är det verkligen rätt blogg för er :)
Sen har vi Johanna Torudd.
Hennes blogg började jag följa för inte så längesedan. Det är Johanna Grant's kompis så jag hittade hennes blogg via Johanna Grant's blogg :) Hennes blogg tycker jag också är intressant att läsa då hon uppdaterar bra och har bra bilder. Som ni ser så är det också en hästblogg, men även om ni inte är intresserade av hästar så tycker jag att ni ska ta en titt ändå!
Sen så har vi Linn Ztreliin.
Även det är en hästblogg och skriver mycket intressanta saker om hästar som man kanske inte visste innan. Hon uppdaterar bra och har lagom mycket bilder. Även denna blogg hittade jag genom Johanna Grant's blogg. Hon har två väldigt fina hästar som hon både tränar och tävlar med. Titta in vettja' ;)
Sist men verkligen inte minst så har vi storbloggaren Kenza's blogg.
Detta är dock ingen hästblogg, haha. Men jag tycket att hennes blogg är grym. Hon har bra humor och väldigt bra klädsmak. Hon skriver om lite allt möjligt, men just nu om sin resa i Thailand, hon är där nu. Tycker ni ska ta en titt, jag lovar att ni kommer att gilla den direkt ;)

Ja, detta var 5 av dem 17 bloggarna jag följer. Om ni tycker detta var en bra idé så kan jag skriva om ytterliggare 5 bloggar en annan gång :)

Kommentarer
Postat av: ameena - skånes största blogg

fin blogg du har hjärtat <3 titta gärna in på min och säg vad du tycker :)

2011-01-07 @ 12:23:49
URL: http://ameeena.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-07 @ 14:20:31
URL: http://ellminas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0