wilma gästbloggar

Hej på er!
Om ni inte har förstått så är jag Thereses bästavän & ni har säkert hört mer om mig  & Thereses ponny som jag har på foder. Jaja, just nu är klockan 22.45 ungefär.. occch vii är pigga och har våran kvällshumor på topp som vanligt :)
Om ni undrar varför de är kass uppdatering så är de för Therese håller på att fixa en film, "faaailfilm" på oss, heheh
som kommer då upp här inomkort ;)
Kvällen har bestått av godmat, chips, gooodis & lääsk, såå tjoock vi e.. men men.
På lördag häänder de grejor asså, GHS och de kommer bli fet kul :D
Snart ska vi tar ägna vår tid till att planera om GHS, vi längtar galet mycket!
NYTT ÄMNE:
Jag har inte blogg just nu men om ett tag så är de tanken att jag ska  starta en med en tjej som heter Amanda!
Här får ni 3 söta bilder (a)
'
Jag & Dessie i somras.
Jag & Dessie i somras också.
& jag och Therese i somras också.
Höhö, kände att detta inlägget tog 1 åratal å skriva, ihih.. klockan är just nu ca 00.30 :thumbup:
Men puuuusss på er sålänge, tror Therese e snäll och medelar när jag har startat min blogg med Amanda  så då hörs vi ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0