Whispering 27/2

Red i ridhuset idag tillsammans med Wilma och Dessie. Hon var finis idag. Började med att skritta fram, såklart, och sen jobbade jag henne i skritten utan gummisnodd. Och jag tror att hon har börjat fatta lite vad som gäller nu. Dock är traven lite svårare, men det kommer bli bra till sist ;) Skönt att det är några som tror på oss, för jag vet att det kommer blir super :D Iallafall, sen så galopperade jag av henne några varv och tog sedan på henne gummisnodden. Hon jobbade på riktigt bra och hon var väldigt fin! Kan det bero på att hon hade det nya schabraket på sig idag? :D

Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

Hon blir finiis :)

2011-02-27 @ 20:37:40
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0