Sovis

Här sitter jag hemma hos Wilma. Vi sitter vid våra computers, och är allmänt nördiga. Jag kom hit vid halv fyra?
Först så tittade vi på en beckfilm, och sen så gick vi upp till coop, för att handla lite smått och gott :)

Det blev lite spänning i vardagen där, vi hade 60kr, men det blev 80kr när vi kom fram till kassan. Haha. Men vi kan inte hjälpa att dem inte har någon våg för att väga lösgodiset. Men vi bestämde oss för att behålla en av godispåsarna. Sen hade vi ju pengar över, så då tänkte vi att vi kunde köpa chips också, så vi gick in en gång till. Och då råkade vi ta med oss godispåsen in, så då kanske folk trodde att vi snattade den. Vi fick sån panik så att Wilma ringde hennes pappa och frågade hur vi skulle göra, haha. Vi kunde ju inte gå ut genom kassorna för då kändes det som att vi hade snottat den. Vi bestämde oss tillslut för att visa upp godispåsen i kassan och säga ''den är betald'' och så fick vi ju gå i samma kassa så kanske han kände igen oss också.

Lite kaos, ja! Men det gick bra :)
Sen så var Wilmas pappa snälla och hämta oss, för det hade hunnit bli mörkt + att det regnade lite.

Och ja, sen har vi väl inte gjort så mycket. Tittat på Let's Dance, ätit, o.s.v.
Ska ladda upp en (kanske två) videosar som vi spelade in påväg till coop. Haha! :D
Vi är såå snygga (jag menar det!)

Love you bästavän <3

Kommentarer
Postat av: wilma

jag älskar dig med <3<3<33<3<33<3<33<3

vi har de bääääst när vi är tillsammans :D:D

2011-02-04 @ 22:33:36
Postat av: therese (:

SV: aa. älskar dig så mycket honey <3<3<3<33<3<3<3...

2011-02-04 @ 22:35:38
URL: http://wwhispering.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0