Ska

Måste bli bättre på att uppdatera. Men det är en som ska göra en bloggdesign åt mig, så jag kommer nog vara mer aktiv när den är klar.

Hinner ju knappt uppdatera eftersom jag går till skolan till 14-15 varje dag (förutom helgen då) och sen när jag har kommit hem så går jag ut i stallet. Och sen när man kommer in så ska man äta och sen göra läxa, sen blir klockan mycket och det är dags att sova.

Önskar att sommaren ska komma nu, ingen skola, långa kvällar. Allt är såå mycket bättre då! Då kan man göra annat på dagen och rida på kvällen iom att det är ljust ute, eller tvärtom. Att man rider på förmiddagen och gör annat sen.

Ååh vad livet är orättvist ibland -.-
Håller ni inte med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, de jag jag :D

men sommaren kommer snart, eller iaf våren!

:D

Då ska de bli kul & så ska vi mysa <3

2011-02-03 @ 21:53:00
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0