Pluggdag

Idag var det då en pluggdag somvanligt. Brukar ha det på tisdagar tillsammans med Wilma. Dock blev vi inte färdiga med allt. Men resten ska vi göra imorgon. Imorgon har vi även ENG-prov. Men det kommer nog gå rätt bra, tycker att engelska är kul ;) Tror att vi kör ner till ridhuset imorgon också, om det är bra tider. Annars vet jag inte var jag ska rida. Går inte att rida i paddocken (hårt) och vill inte rida ut då det är värsta stormen, typ. Så i värsta fall blir det vila imorgon också :( Jag som ville rida.. Menmen. Får se hur det blir imorgon ;)
Kände att detta blev ett väldigt ointressant inlägg :p
Bjuder på en bild på världens bästa.
Jag kommer aldrig att glömma dig, älskling <3<3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0