Whisses utrustning

Min sadel är av märket Zaldi och ser ut såhär:  (Klicka på bilden för att få den större) Den är mycket mjuk och skön och den ligger hyffsat bra på Whissan. Har ridit med denna sadeln från att vi köpte Delfi tills nu. Och jag kommer fortsätta att använda den länge till, för den är bäst :p
Mitt träns har jag köpt på hööks och heter Claridge House Cardiff. Såhär ser det ut: Som ni ser på bilden så går nackstycket bakåt lite så att det inte ligger så nära öronen. Passar väldigt bra på Whisse. Dessutom är det mycket stiligt ;)

Jag använder mig av olika benskydd beroende på vilket schabrak jag har. Måste ju matcha lite, haha ;) Men dehär brukar jag använda mest: 

Scabrak byter jag nästan var gång jag rider. Mest för att variera lite.
Men min favorit är dethär:  Mitt Showmasterschabrak. Dock är det inget supermärke, men det är snyggt ändå ;)

Sen som ni har sett och hört så använder jag en gummisnodd. Det gör jag för att hon ska gå någorlunda i form. Men som ni också jag sett så försöker jag jobba henne utan ibland för att senare slippa den helt ;) 
Använder också martingal när jag ska hoppa. Såhär ser den ut: 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0