Hur lyckas man?

Aa, så tänkte jag imorse när jag tappade min mobil i yoghurten.
Jag satt och åt yoggi med flingor på. Och när jag väntade på att jag skulle tugga upp så tog jag fram min mobil för att spela spel på den. Och jag höll den precis ovanför tallriken. Och efter ett tag så slant jag till och tappade mobilen rakt ner i yoggin. Perfekt! Fort som fasen sprang jag att hämta papper för att torka av mobilen. Det blev rätt bra men när jag skulle prova att koppla in hörlurarna i mobilen så gick det inte :o Jag fick värsta paniken och trodde att uttaget hade gått i sönder. Men nu när jag kom hem och provade igen så gick det. Puh! Jätteintressant inlägg jag vet. Men om det hade gått i sönder så hade jag inte kunnat lyssna på musik i skolan eller när jag red... Hehe!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0