Hööks

Köpte somsagt bara två grejer i GHS, fast att jag skulle behöva fler saker. T.e.x ett bett till dressyrtränset och även ett nytt pannband till det då jag kanske inte vill ha ''sverigepannbandet'' alltid :) Så jag och Wilma har bestämt att vi ska ta bussen in till Hööks på tisdag då hon också behövde handla lite grejer ;) Detta ska jag köpa:
- Ett pannband till dressyrtränset.
- Hästgodis.
- Tredelat bett, sötmalm med koppar.
- Cuishon Tape Grimma, rosa.
- Nack- och nosludd, rosa.
- Handskar.
Och faktiskt så behöver jag allt dedär, vilket känns skönt. Annars tycker man bara att man slösar pengar, men
detta är ju välbehövligt ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0