Hemma

Nu är vi hemma efter en underbar dag på GHS :D Hoppningen var skoj, likaså agilityn och gymkhanan! Jag och Wilma gick runder på mässan och bara dreglade efter alla grejer. Önskar att jag hade massor av pengar!! Träffade även personerna från Ponnyakuten och fick deras autografer :D Fick även en goodiebag av Sofia Genne & Linn Olsson! :D Shoppade även ett träns till dressyrsadeln och ett megasnyggt Schockemöhle schabrak! ♥
Gaah, dör vad snyggt det är :D:D:D

Tränset :) Det ser lite trassligt och konstigt ut på bilden, men har inte tatt bort alla grejer som sitter fast och så än ;)

Närbild på pannbandet :)

Innehållet i goodiebagen :D

http://teamsl.blogg.se
Autograferna :D Favoriten, Lizas, autograf i mitten :D
Mer bilder kommer jag tyvärr inte bjuda på ikväll, då jag snart kommer somna här. Så ni får se dem imorgon istället. Men tänkte slänga ihopa outfiten jag ska ha imorgon innan jag stänger ner och nannar ;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0