Svaren på frågestunden!

Här kommer svaren :)

Sofie om FRÅGESTUND!!:
1. Hur 'orkar' du hålla igång 2 bloggar samtidigt, jag menar båda uppdateras ju ofta och så?
2. Hur ser statistiken ut på din/dina bloggar?
Svar: 1. Ja, det är väl för att jag tycker det är kul att blogga, framförallt när det finns folk som läser mina bloggar och kommenterar hyffsat bra :D För er som inte visste det så har jag då en annan blogg utanför hästlivet (http://tessansfoton.blogg.se)
2. Statistiken på mina boggar är inte så höga om man jämför med andra stora bloggar, upp till 50 läsare per dag har jag.

Nathalie om FRÅGESTUND!!:
Har alltid undrat hur det ser ut på din gård där du bor? kan du inte filma hur det ser ut? :) <3
Svar: Visst kan jag göra det :D Filmen kommer förmodligen ut någon dag i veckan då ;)<3

Amanda om FRÅGESTUND!!:
Vem är snyggast inom ridsporten? ;)
Svar: Haha, Jacob Ling-Vannerus såklart ;)<3

wilma om FRÅGESTUND!!:
amanda: wilma järlmo

fråga 1: gillar du håkan hellström? 
fråga 2: tycker du han är snygg? 
fråga 3: varför gillar du inte han isf? 
fråga 4: gillar du wilma järlmo, jag tycker hon är dö snygg iaf, själv heter jag wilma och är en random bonne från ödåkra. :)
Svar: Haha, dock inte ^^
1. NEJ!
2. NEJ!
3. För att han sjunger som en kråka :)
4. Nej, hon är grymt ful! Hej bonne-Wilma :)<3333333

seriösa wilma! om FRÅGESTUND!!:
1. vill du ha fler hästar/ponnyer? :) 
2. hur tror du din framtid ser ut? 
3. tycker du att du spenderar mer tid med dina hästar än dina vänner? :)<3
4. visst blev du ledsen när jag inte fick någon av dem 2 jackorna? (a) 
<3
Svar: 1. Ja, det vill jag. Hade varit riktigt najs med en lite större storhäst till faktiskt :)
2. Jag hoppas att jag och min familj bor kvar på denna lilla hästgården eller har flyttat till en större hästgård ^^ Och att jag har två storhästar som jag tränar och tävlar med, varar en av dem är Whisse :)♥
3. Ja, lite faktiskt. Men hästarna kräver ju mer tid också. Inte för att vara sån så tycker jag att det är ''roligare'', eller vad man ska säga, att hålla på med hästar. Men visst tycker jag att det är kul att umgås med mina vänner också! En stor del av mina vänner rider eller är hästintresserade så då blir det ju extra kul ;)♥
4. Jaa, gud vad ledsen jag blev! Grät flera timmar när jag kommit hem :( Haha ♥

Emma om FRÅGESTUND!!:
1:känner du inte i bland att din/dina hästar tar upp lite för mycket på fritiden , asså du hinner inte vara med kompisar så mycket m.m <3
2:vf vill du ha en till hund ;)
3:kan du inte göra lite video inlägg lite då och då
4:erkänn att jag ALDRIG pratar på lektionerna <3 <3
Svar: 1. Se svar ovan :)
2. För att dem är grymt söta och ja. Haha :)
3. Kanske det, men det är sjukt pinsamt ^^ Dock ska jag göra en videoblogg i veckan ;)
4. Haha, neejdå! ;D<3

Anna om FRÅGESTUND!!:
Hur orkar du ha två bloggar samtidigt ? :D

E det inte jobbigt ? :)
Svar: Se svar ovan :)<3

Natalja och ridtravaren Hillbilly (: om FRÅGESTUND!!:
Hur gammal är du? 
Hur gammal är Whispering?
Vad är dina mål med W?
Vad är det roligaste du gjort i hästväg?
Vilket av alla dina schabrak gillar du bäst? (a)
Vilken av din utrustning tkr du allra bäst om?
Vart bor du? :P

nu kmr jag inte på nå mer ;D
Svar: 1. Jag är 13år.
2. Whisse är 7år.
3. Bli placerad i en lokal tävling, få en stadigare galopp m.m. Och att ha kul förstås! :D
4. Galoppera längs stranden :D
5. Hmm, svår fråga, haha. Men tror att det är något av dem nya Eskadronschabraken eller mitt blåa och lila HV-poloschabrak ;)
6. Jag vet faktiskt inte, haha ^^
7. Jag bor i en liten ort utanför Helsingborg i Skåne ;)

evelina om Sista chansen!:
jag vet lite sen men.. 
1. hur många djur har du ens? ;o hihih
2. vilka är din " bästa kompisar " eller ja vad man nu säger.
3. vem är din närmaste kompis?
4. varför valde du just att börja rida? och ingen annan sport?

hahah kommer inte på något! <33
Svar: 1. Vi har 8st djur ^^ 3 hästar, 3 kaniner, 1 hund och 1 katt :)
2. Finns många men om man ska säga några så är det väl Amanda, Sophia, Anna, Elin och Wilma :)
3. Titta svaret på 2an ;)
4. Ja du, svår fråga. Men det är väl för att vi flyttade hit till denna hästgården och att min mamma är hästintresserad :)

Sophia om FRÅGESTUND!!:
Hur ofta tävlar du med din häst ?:)
Svar: Det beror på årstid och så men iallafall en gång i månaden kanske ;)<3

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0