JAG ÄR GLAAD!

Idag åkte jag och mamma till Rycketofta för att titta på en hjälm jag önskar mig i julklapp.
En Charles Owen Ayr8 :) Provade en fast i en annan färg och den satt skitbra! Men så ville jag ju egentligen ha en med svart och silver, men dem var slut. Så det fick bli en helsvart, men den svar sjukt snygg den med! :) Sen fick jag också ett par snygga bruna ridbyxor som är typ en kopia av Animo's. Det tråkiga är att jag inte kommer få använda antingen hjälmen eller ridbyxorna innan julafton, haha. Vissa kanske tycker att det är tråkigt att veta vad man kommer att få i julklapp men jag tycker att det är bäst att jag är med och handlar julklapparna till mig så att det inte blir fel eller så ^^ Hur brukar ni göra? ♥

Snygge-hjälmen :D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0