Whispering 26/8

Körde somsagt iväg till ÖRS med henne så att jag kunde ta något språng med henne innan söndag. Jag red på deras utebana, då det är jättedålig luft inne i ridhuset. Dock skulle ridskolan ha en ridlektion där ute också, men vi fick vara på varsin volt, vilket betyder att det blev lite trångt att hoppa, tyckte jag iallafall, då det blir så snävt när man ska styra upp mot hindret. Men det gick väl hyfsat bra ändå ;)

Red på bett idag för att jag skulle hoppa, och jag gillar fortfarande inte det, men det går ju bara det att hon biter tag i bettet och drar känns det som. Hackamore är mycket bättre på henne, men jag kan ju inte rida på det året runt, så vi SKA kolla upp ifall det är något knas i hennes mun.

Iallafall, så ställde vi fram ett räcke som jag hoppade några gånger upp till 1m. Vi kom lite fel någon enstaka gång, men det var mitt fel. Annars gick det helt OK idag :)♥ Här kommer lite bilder som mamma fotade:






Finisen!


Klapp ^^



You're the best


Kommentarer
Postat av: ellen

Fin häst och fina bilder :)

2011-08-27 @ 09:55:39
URL: http://ellenshestliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0