Utvärdering Pay & Ride Skromberga 28/8

Vi kom dit lite tidigt så jag fick vänta ett bra tag innan jag fick komma in på framhoppningen, men bättre det än att komma försent. Tycker jag iallafall ;) Väl inne på framhoppningen kändes hon super! Riktigt taggad var hon :D Så kul att rida henne då :) Inne på banan på 90cm så fick vi ett pet på sista hindret, men det var mitt fel då svängen till hindret blev lite knas. Men annars kändes hon super! Gick sedan in på framhoppningen och tog ett språng på 1m, och sen in på banan igen. Det blev lite tajt där, haha :p Fick ett pet på första hindret i 1m, för att hon hoppade av lite förtidigt och även det var mitt fel. Annars kändes det jättebra fast att vi kom lite fel på något hinder ;) När jag var färdig så kom där fram en förälder till oss och berömde hur fin Whisse var :D Så himla kul att höra sånt från människor man inte ens känner! Hon sa att hon hade fin galopp och att hon hoppade jättefint. Man blir så glad :D
Älskade finaste häst!! ♥

Här kommer några bilder, filmen lägger jag upp strax! ;)
Printscreen från filmen ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0