god jul

God jul på er! Tänk att det är julafton idag, känns inte så.. Jag och brossan öppnade vars en julklapp imorse. Jag fick ett par moggedon, och Jeppe fick ett påslakan set. Dem mer spännande paketen öppnar vi ju sen hos mormor och morfar, efter Kalle Anka ;)
Nu sitter jag och lyssnar på musik, men ska snart titta på julkalendern för sen kommer farmor och lämnar julklappar :D
Tänkte bjuda er på lite bilder som jag tog nu imorse :)
Gibson fick också en julklapp :) En inslagen toarulle med köttbullar i xD

Och hästarna fick knäckebröd :D

Knäckehäxan herself ;)

Påväg ut :) Alltid lika glad ♥
Dessieloppan <3
Allihopa :)

Stallgaveln :)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0