dagens ridpass

Red i ridhuset idag med alla nya grejer på; träns, schabrak, ridstövlar, jacka och spö :D
Det gick hyfsat bra faktiskt. Men hon var ovanligt seg.. Men har ju inte ridit ''ordentligt'' på några dagar. Mest bus på åkern ;) Måste bara tänka framåt hela tiden och se till att hon lyssnar på skänkeln. Men med lite hjälp från Sussie idag så blev det bra tillslut.
Imorgon kommer antagligen Wilma hit :D Har inte träffat henne på några dagar i och med julafton och sånt. Plus att hon har/är sjuk. Men hon säger att hon mår bättre så vi får hoppas på att hon mår bra imorgon :)
Kanske även tar med mig kameran ut i stallet imorgon, vem vet? :)
Men då får ni ju ta och kommentera lite också tycker jag. Det är faktiskt inte så svårt.. Men om ni inte vet hur man gör så fråga istället för att strunta i de ;)
Nu ska jag nog gå och lägga mig, har pratat med Wilma i telefon i över en timme, hehe ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

din blogg är jätte bra! ;)

2010-12-27 @ 09:20:06
URL: http://nathalieappelgren.bloggplatsen.se
Postat av: therese

nathalie: tack så mycket :)

2010-12-27 @ 11:06:54
URL: http://wwhispering.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0