Bilder

Hej!
Är just nu hos Wilma och vi har precis ätit. Tacos för er som undrar, mums ♥
Ridningen gick jättebra, och vet ni vad?! Jag galopperade :D Hon var inte så busig som jag trodde att hon skulle vara. Hon tog några bocksprång och så, men jag trodde att hon skulle sticka med mig xD Hon är så dutti min lilla bebiswiss ♥ Det gick superbra för Wilma och Dessie också. Dem galopperade också (Y)  Imorgon blir det samma visa, rida på åkern :) I helgen åker Wilma till Thailand :'( Kommer sakna henne som f*n! Dem ska vara borta i mer än två veckor, hur ska jag klara mig?!
Här kommer bilder :
Dessiefis <3

Jag och Vesslan ♥

Hjalleballe ;)

P U S S

Hahahah, Dessie liknar värsta huliganen! Hon ville tydligen inte vara med på bild idag..

Men med lite godis så.. ♥

Wille & Dessie

Here we come!

Finis <3

D&W <3

Galopp :D

Haha, lite damp ja ;D

Galoppeti ♥

Whispering är finast <3



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0