Första skoldagen 2012

Som rubriken lyder så var det alltså första skoldagen 2012 idag - och det var väl helt ok. Inte kul alls, men så är ju skolan ;) Enligt mig iallafall ^^ Hade slöjd på morgonen och bestämde mig för att göra ett ländtäcke, dock vet jag inte hur resultatet kommer att se ut, haha! Lovar att ni kommer få se det när det är färdigt!
Efter skolan hängde somsagt Wilma med mig hem, eller rättare sagt - hon kom hem till mig sen efter att vi slutat ;) Hon höll mig sällskap när jag red och fotade även när jag red Whisse, tack för dagen ♥
Jag och Wilma för ett bra tag sedan, haha ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv. Hihi jaa, han är verkligen världens snällaste :D

2012-01-10 @ 22:18:20
Postat av: Wilma

i love u och tack <3333

2012-01-11 @ 23:10:24
URL: http://wilmajarlmo.devote.se
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0