Utrustning: Boots

Skulle ju egentligen skriva om Whisses schabrak idag, men jag hade inte tid att fota dem, så skriver om hennes boots istället ;)

Jag har 3 par boots till Whisse, ett par svarta gummiboots, ett par lila gummiboots och ett par svarta neopreneboots. Brukar använda boots på Whisse vid hoppning eller markarbete ;)
Såhär ser gummibootsen ut, och dem tycker jag är väldigt bra då man bara kan spola av dem om dem är skitiga och sen är dem rena igen, då dem är av gummi ;)

Lite dålig bild men såhär ser dem lila gummibootsen ut och det är av märket Norton :) Dem passar perfekt till min blåa och lila outfit dessutom :D Har fått dem av snälla Amanda ♥

Ungefär såhär ser neoprenebootsen ut, dock är det inte det märket som är på bild, därför har jag kryssat över det. Gillar dock inte demhär lika mycket som dem andra då det fastnar massa skit på dem mycket lättare, plus att dem är lite försmå för Whisse :/

Ska se om jag kommer ihåg att fota mina schabrak imorgon så att ni kan få se dem ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0