Bara jag som längtar till skolan..?

Varning för tråkigt inlägg.

F
ör några dagar sedan tyckte jag att det skulle bli kul att börja skolan igen, men jag har tyvärr redan ändrat min åsikt. Det ska bli dötråkigt! Redan andra dagen så ska vi på utflykt, men 6orna, 8orna och 9orna. Jo, men vad kul?! Vi ska tydligen iväg och vandra någonstans. Lärarna tror tydligen att vi elever tycker det är jätteskoj. Men nej, inte jag iallafall. Men det finns inte så mycket att göra åt det.. Håller även mina tummar och tår att jag får ett skåp längst upp så att man slipper sätta sig på golvet (typ) varje gång man ska hämta/lämna något.

Förlåt för ett onödigt inlägg, men var tvungen att skriva av mig. Godnatt!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0