Utvärdering Pay & Jump ÅRF 15/3

80cm: Blev felfria men kom fel på alla hinder i princip, jag måste lära mig att se avstånd! Och p.g.a det så blev det trav in på några hinder. Såg kanske inte så snyggt ut, men Whisse är så himla snäll som räddar mig när vi kommer fel på hindret, hon kunde lika gärna stannat ;)♥

90cm: Blev felfria här också och denna rundan gick mycket bättre! Kom rätt på hinderna och jag red på framåt hela tiden. Det som är bra med att man rider två klasser, är att andra rundan rider man mycket bättre för att man tänker mer på det man kunde gjort bättre förra rundan. Så är det för mig iallafall ;) Jättenöjd med denna rundan! ♥


Film från 90cm.

Kommentarer
Postat av: Natalja

Håller meed om att det är både roligare och bättre att hoppa 2 klasser ;) Ni är så jääkla fina och man blir så tävlingssugen :DD haha!

2012-03-17 @ 22:03:43
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0