Bad update

Nu börjar det bli lite dålig uppdatering här igen, fy på mig! Men det är så mycket med skolan och hästarna nu, så bloggen kommer lite i efterhand. När det är lov är det mycket lättare att hålla bloggen igång! 
Men iallafall, efter skolan idag gjorde jag ett SO-prov som jag missat och sen följde Elin med mig hem :) Så hästarna fick vila idag ;) Imorgon ska jag förmodligen rida både Whisse och Dessie i sommarhagen, ska ju börja rida Dessie lite mer ordentligt nu. Dvs jobba henne i skritten och så ;)♥

Lika bra att säga godnatt nu, för jag ska gå och lägga mig snart ändå - Godnatt!♥


Kommentarer
Postat av: Natalja och ridtravaren Hillbilly ;)

ååh Dessie är sjukt söt :)

2012-01-17 @ 09:25:28
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0