Utvärdering Pay & Ride Viarp 11/9

Det blev lite stressigt idag då det gick väldigt snabbt jämfört med förra gången vi var där. Så jag inte rida fram ordentligt innan jag skulle in på framhoppningen, och sen skulle jag in på banan lika fort typ.

I 90cm så fick vi tre stopp på första hindret, vet dock inte varför. Antagligen för att både hon och jag var stressade. Jag hade inte ens hunnit gå banan så jag fick lära mig den medans dem höjde typ. Men det gick ju ^^

I 1m så fick vi ett stopp på första hindret och så peta vi ner en bom på ett annat hinder. Annars gick det bra. Hoppade även kombination i denna klassen.

Helt nöjd är jag väl inte, men jag är nöjd över Whisse som hanterade detta jättebra trots omständigheterna. Var även någon som sa till mig att hon hoppade jättefint :D Duktiga pålle!♥
På nästan varje ställe så har det alltid varit någon som berömt Whisse så fin hon är. Och jag kan bara hålla med <3


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej fin blogg, synd med stoppen i början men såg fin ut annars, kom lite långt på vissa hinder ibland men fint ändå! hihi hoppas du inte tar illa upp av min åsikt :)



vill du göra bloglovin byte? :) kram

2011-09-11 @ 21:40:33
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Natalja

Ni är jätteduktiga och sjukt fina tillsammans! :)

2011-09-11 @ 22:39:14
URL: http://nataljas.blogg.se/
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Riktigt fin :D

2011-09-13 @ 20:04:57
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0