Hopptävling

Jag, mamma, Kia och Christel (min tränare) har varit och tittat på en hopptävling i Stävie idag :) Cias förra häst var nämligen med ;) Hade kameran med så fotade en del. Men jag orkar inte lägga upp alla bilder så det kommer ett litet collage istället.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. När vi kom hem från tävlingen så var jag jättetrött så Whisse fick vila. Det har inte blivit så mycket ridning denna veckan, men från och med imorgon så ska jag ta mig i kragen och försöka rida nästintill varje dag. Vi har inte haft möjlighet att köra till ridhuset innan heller då vi har haft en lånebil utan drag, men nu har vi vår egen bil igen med drag så nu kan vi köra till ridhuset närsom vilket är super :) Speciellt när det är tråkigt väder!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0