Feelååååt

Vet att det har varit dålig uppdatering på sistonde, men jag har inte orkat helt enkelt ^^ Imorse stack jag till tandläkaren, sen till skolan. Fick lite sovmorgon tillochmed, haha :) Sen skola somsagt tills klockan två. Inget märkvärdigt alls.

Nu sitter jag och lyssnar på musik på högsta volym och väntar på att maten ska blir klar :p Whissan fick vila idag p.g.a. vädret och så. ♥ Har dock varit ute och myst(?) med henne och pratat med henne :) Har även mockat till alla tre så att det är gjort ;) För sen är det ju Idol på teve och då orkar man ju inte gå ut och göra det sen :p

Här kommer några bra låtar:
Denna är riktigt värd att titta på! Så himla fin! ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0