30-dagarslista

Tänkte köra igång med en sånhär ''30-dagarslista'' eftersom jag inte har någon idé vad jag ska blogga om. Börjar i nästa inlägg ;)

1. Bild på favorithästen.
2. När och varför jag började rida.
3. Det här behöver jag träna mer på.
4. Det här är jag bra på.
5. Favoritbildder jag tagit.
6. Alla hästar i stallet.
7. En sak som aldrig får hända.
8. Min största rädsla inom ridsporten.
9. Någon du skulle byta liv med för en dag, och varför.
10. 10 saker du inte visste om mig.
11. En låt som påminner mig om en häst.
12. Min favoritgren.
13. Min högsta dröm.
14. Saker du gör vardagligen i stallet.
15. Varför får hästar och ridning dig att må bra.
16. En bild som gör dig lycklig.
17. Låtar som jag lyssnar på när jag blir glad/ledsen/arg.
18. En bild jag aldrig publicerat förr.
19. En bild på min bästavän och varför han/hon är det.
20. Något jag vill göra.
21. Någon jag vill träffa.
22. Någon jag vill träffa igen.
23. Hoppning eller dressyr.
24. Mitt motto.
25. Någon jag träffar vardagligen.
26. Hur mina vänner beskriver mig.
27. Såhär vill jag att mitt liv ska se ut om ca 20år.
28. Någon som älskar dig.
29. Någon jag skulle riskera livet för.
30. Mitt mål med ridningen.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0