Resultat Julahoppning 26/11

Här ser ni hur det gick..
På framridningen och framhoppningen så var hon super fin och pigg! Sen när vi gick in på banan så stod där redan ett annat ekipage, så jag trodde ju att det var dem som skulle börja innan det var min tur. Men nej, det var jag som skulle börja. Så jag hann inte gå fram till hinderna så att Whisse skulle få en chans att se dem innan hon skulle hoppa dem, vilket resulterade i att vi stannade ut oss på hinder nummer fyra. En mur, som hon aldrig har hoppat förr, så det var ju inte så konstigt. Förövrigt så hoppade hon fint på de tre hinderna innan fyran ;) Jag blev ju såklart lite besviken, men det kan inte gå bra jämt. Det är bara till att borsta bort grusen och fortsätta, typ. Whisse gjorde så gott hon kunde, och att hon tyckte muren var äcklig är inte hela världen egentligen.. ♥
Älskade Whissan fick glittriga knoppar i manen :D

Kommentarer
Postat av: natalja och hillbilly :)

det kommer ju fler tävlingar ;)

redigt coolt med glitter i knopparna! :D



nya designen vart jättebra ju! gillar stora bilder! :D

2011-11-26 @ 18:11:17
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0