Whispering 16/5

Red somsagt ut på grässträckorna idag. Hon var lite tittig och spänd, men där flög upp fasaner och allt sånt ur buskarna så det är ju inte så konstigt om hon var rädd lilla snuffan :p Jag höll på att pissa ner mig vissa gånger också, haha! Galopperade mycket och fokuserade på att hon skulle galoppera med alla benen och inte ''travgaloppera'' med bakbenen. Och det kändes riktigt bra tillsist :) När jag sedan travade av henne så gick hon riktigt fint! Men det brukar vara så i slutet av passen, för då är hon riktigt uppmjukad. Så jag funderar på att skritta fram lite längre innan jag börjar att jobba henne ;)
Finis ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Heter hästen Whispering? Fint namn i så fall :)

2011-05-19 @ 21:01:11
URL: http://armonios.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0