Vinnarna av ''gästbloggningstävlingen''!!!

På 1:a plats kom... Ina Ögren och Freddy!!! :D Grattis :) Här är hennes bidrag:
Så underbar bild :D
Jag kontaktar dig så snart som möjligt!!

På 2:a plats kom... Elin Lillsunde och Sir Duke!!! Grattis :) Här är hennes bidrag:
Mysig bild ^^
Jag kommer länka dig här på min blogg i varje inlägg jag skriver i en hel dag!!

På 3:e plats kom... Sigrid Brothén & Funny Girl!!! Grattis :) Här är hennes bidrag:

Fina ni är :)
Jag kommer att länka dig i ett enskilt inlägg!!

GRATTIS OCH TACK FÖR ATT NI VAR MED! :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åva kul, såg detta nu, har nämligen varit borta, TACK:D!!♥

2011-07-12 @ 08:38:36
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0