Ge mig vååååååååår

Hatar detta vädret nu. Man ska inte behöva ta på broddar på skorna för att gå till skolan, det är helt sjukt. Det är snorhalt på vägarna så jag kan inte ta mig ut på åkern och rida. Visst, vi kan köra ner till ridhuset och rida också, men hur enkelt är det när det bara är bajs-tider det är ledigt i ridhuset. Tycker faktiskt synd om Whisse. Hon jobbade faktiskt jättebra i Lördags, och jag har inte ridit henne sen dess. Inte ens gått ut på en promenad med henne. Usch, har så dåligt samvete att det inte är sant. Men imorgon så ska vi ner till ridhuset så att jag iaf kan rida i en halvtimme. Men det är ju såklart bara bra tider i lilla ridhuset imorgon. Gillar inte att rida där. Känns så trångt. Visst, vissa rider där med storhästar flera stycken samtidigt. Men jag tycker att det är för litet. Menmen, jag ska vara glad att jag kan rida henne imorgon iaf :D Kommer bli mycket mjuka övningar och så.

Förlåt för ett kanske lite tråkigt inlägg, men kände bara för att skriva av mig. Blir så arg på att det är vinter och snö och is och massa sånt onödigt...

JAG VILL HA VÅR NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! :(

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0