Eftersom..

..jag inte har något speciellt att blogga om förtillfället, så tänkte jag köra denhär:''Dag 1, Dag 2'', o.s.v. Nu kanske ni inte fattar vad jag menar, men det ser ut såhär.

Dag 1 – Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första egna häst
Dag 3 – Min största rädsla
Dag 4 – Hur började mitt häst intresse
Dag 5 – Det här finns i min rykt låda
Dag 6 – Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.
Dag 7 – Min favotitgrej i stallet
Dag 8 – Kommentera vad ni vill veta denna dag.
Dag 9 – Mitt bästa häst minne
Dag 10 – Mina drömmar
Dag 11 – En bild på stallet
Dag 12 – Det här saknar jag
Dag 13 – En nytagen bild från stallet där du är med.
Dag 14 – Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 – Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort

Så ena dagen så skriver man om Dag 1 = Presentera dig och din häst. Och sen nästa dag, så är det Dag 2 = Min första egna häst. O.s.v o.s.v :) Så tänkte börja med Dag 1 idag :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0