Wilma och jag

Wilma är en sån kompis man blir glad av. Kan inte minnas en ända gång jag inte har skrattat när jag har varit med dig. Vi har exakt samma personlighet och vi tänker likadant. Hon är en kompis som man kan prata om allt med och en kompis man kan bara vara sig själv med. Vår dröm blev sann för något år sedan, när Wilma äntligen fick Dessie på foder. Fatta så glada vi blev, och är! Äntligen kunde vi rida tillsammans varje dag, och umgås ännu lite mer! Något hästtjejstjafs blir det alltid då och då, men det behövs för att bygga upp vänskapen. Och som ni kanske redan förstår är hon allt för mig. Så fort hon inte är i min närhet blir jag rastlös och så är det nog för hon också. Jag kommer aldrig att lämna henne och jag hoppas att hon inte kommer lämna mig heller. Vi har svurit på att vara bästavänner hela livet ut. Ser framför mig när vi sitter där på hemmet och pratar om våra minnen tillsammans när vi var små. Och jag hoppas verkligen att det blir så! Längtar verkligen till lördag då vi ska till GHS tillsammans, det kommer bli så himla kul. Men mest av allt längtar jag till sommaren. Vi har så många grejer vi ska göra tillsammans med hästarna, och utan hästarna. T.e.x rida på stranden, sova över i stallet, ta massa fina foto och aa, massa sånt kul :D Åh, jag längtar så himla mycket! Känner på mig att sommaren 2011 kommer bli fett med najs! :D:D:D
Här kommer massa gamla bilder på oss <3
Haha, så ful jag e :p
Jag har inget att tillägga, hahaha!
Tuffingar :cool:
Rumpnisse är mitt första ord :D
Haha, här ser ni Wilmas snygga myggbettsben xD
Haha!
<3
HAHAHAH
<3
HAHAH
<3
Snyggve :D
Haha, som jag ser ut :P
LOVE <3

Kommentarer
Postat av: WIIIIIIILMA

AWWW SÖÖTNOS! (L)

LOOVE U, OCH JAG ÄLSKAR BILDERNA, HAHAHHA SÅ FAIL

OCH VIDEOSARNA :D:D<3

2011-02-22 @ 20:52:28
Postat av: Emmmmmmmaaaa =)

Fan va gulliga ni är vill bara att ni ska veta att ni är guld värda :) <3

2011-02-22 @ 23:33:31
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0