Ponnyakuten

Det är så himla mysig omgivning på lägret, kanske för att det ligger i vackra Skåne? :D Man blir så sugen på att vara med där, att lära sig något nytt varje dag och rida för duktiga tränare. Det är guldvärt! Det är så himla lärorikt att titta på programmet och när dem kämpar med sitt problem med sin häst och när någon säger ''du klarar det'', ''det kommer blir bra tillslut'' så får det en att tänka om. Just nu tycker jag att det går bra för mig och Whisse, men visst skulle jag vilja ha en mer kompakt Whisse, mer samlad. Men det kommer. Det kommer blir bra tillslut. Bara man fortsätter att kämpa.
Med andra ord så älskar jag Ponnyakuten, det bästa programmet som finns typ! :thumbup:

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0