HAHA

Nu har jag kommit hem efter en väldigt rolig dag med Wilma & Emma, har typ fått skrattanfall några 100 ggr, hahahahah. Ikväll blir det Let's Dance och lite sånt mys. Och imorgon så ska vi iväg till ridhuset så att jag kan rida min älsklingpälsklingnälsklingshäst :D Är inte så kul att sitta och rida här hemma när det är sånthär slaskväder, usch.
Får hoppas att det blir bättre väder nästa vecka :) Sen är det SPOOOOOOORTLOOOOOOOOOOOOV vilket innebär : GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTEEEEEEEEEEBOOOOOORGHOOOOOOOOOORSEEEEEEEESHOOOOOOOOOOOOW:D:D:D
Längtar,längtar,längtar!!! Och det är somvanligt samma coola gäng som åker, jag,Wilma, mamma och Kia. Love it ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ica nya stället att hänga på? ;)

2011-02-11 @ 20:23:13
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0