Whispering 14/12

Camillaträning idag, och det gick superbra! Kände att jag red ordentligt och att vi hoppade av vid rätt avstånd och så. Whissan var jätteduktig och tyckte det var skoj :D En liten tabbe gjorde vi dock, haha, eller rättare sagt jag. När vi kom på trippelbarren så hade vi för dålig galopp och jag red inte vilket resulterade i att hon hoppade ifrån jättetidigt och slog i benen i sista bommen, så jag flög av då jag inte hängde med riktigt ^^ Men Whisse är alltid snäll och räddar mig!♥ Fick inte ont i nacken bara, annars var det inget allvarligt. Har inte ont nu längre heller ;) Så förutom det, så är jag jättenöjd över dagens träning.
Skrev ju också innan att detta var den sista träningen detta året, vilket är fel. Ska träna för Camilla en gång till detta året om 2 veckor :)

Film kommer förmodligen imorgon ^^


Två dåliga print screen's från filmen, men titta på snyggehästen!♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0